top of page
KURUMLAR ve ÇALIŞANLAR İÇİN  DMIT NEDEN BİR İHTİYAÇ?​

Çalışanların   bir kurumun en önemli kaynağı  olduğu bakış açısı ile DMIT , bu kaynağı en etkin ve yüksek performansla yönetmek konusunda  birçok açıdan size kesin çözüm sunar.
Her seviye ve her görev için aradığınız ve pek çok ayrı envanter ya da test ile ölçmeye çalıştığınız tüm özellikleri bir arada, birbiriyle ilintili şekilde sunar.
Bir DMIT raporunda ilişkilendirilmiş halde bulacaklarınız şunlardır;​​​
  • Dr.W.M.Marston DISC Kişilik Envanteri,
  • Dr.H.Gardner Çoklu Zeka Dağılımı,
  • Holland RIASEC modelinde Kariyer Eğilimi,
  • W.Mackenzie Çoklu Zeka Envanteri,
  • Liderlik Profili,
  • Düşünme Süreci,
  • İletişim profili,
  • Öğrenme Profili,
  • Bilgiyi Toplama Tarzı,
  • Bilgiyi İşleme Tarzı,
  • Bilgiyi Aktarım Tarzı,
  • Bağlılık,
  • Dayanıklılık,
  • Takım Çalışması,
  • İşbirliği,
  • Özveri gibi insan kaynağımızda aradığımız profesyonel olarak arzu edilen çeşitli özellikler.
image.png

İşe Alım

Doğru adayı işe almak

DMIT analizi, işe alım aşamasında son derece işlevseldir.

Her seviye ve her görev için adayda aradığınız ve pek çok ayrı envanter ya da test ile bulmaya çalıştığınız tüm özellikleri size bir arada, birbiriyle ilintili şekilde sunar.

image.png

Eğitim ve Motivasyon

Çalışanın çalışma tarzını, öğrenme yöntemlerini, stres yaratan etkenleri ve hedeflerini belirlemek,   yöneticilere astlarının yeteneklerini geliştirme konusunda motive etmesine ve ilham vermesine yardımcı olur.

Diğer yandan, İnsan Kaynakları açısında eğitim bütçesini en doğru ve verimli şekilde kullanma olanağı tanır.

image.png

Başarılı Takımlar Oluşturmak

DMIT analizi yoluyla çalışanların çeşitli özellikleri ve karakteristikleri bilmek, kurumun  çalışanları tamamlayıcı özelliklerle harmanlamasına ve başarıyı, büyümeyi motive eden, takım sinerjisi ile işbirliği geliştiren yıldızlardan oluşan bir iş gücü yaratmasına yardımcı olur.

image.png

Liderlik ve Yönetim Kültürü

Liderlik ve sosyal beceriler

Her alanda her kurum iyi liderlerle ilerler. Yaratıcılık, pragmatizm, işbirliği gibi özellikler bile arzu edilir.

DMIT,  arzu ettiğiniz yönetim kültürünü oluşturmak için uygun yöneticilerinizi belirlemek ve onları desteklemek için size yardımcı olur. 

image.png

Çalışan Bağlılığı

Çalışan bağlılığındaki azalma herhangi bir kurumsal firma için büyük bir sıkıntıdır. Destekleyici bir ortam oluşturmak ve aynı zamanda herhangi bir kurumun çalışanlarının karşılaştığı endişeleri belirlemek ve çözmek için DMIT analizi kullanılabilir.

image.png

Yedekleme ve Yetenek Yönetimi

DMIT analizi aynı zamanda bir çalışan için ideal kariyer profillerini de listelediğinden, kurumlara gelecekteki liderlerini kurumsal vizyon ve startejik hedefler doğrultusunda en uygun çalışanlardan seçme olanağı sağlar.  

Ayrıca, yedeklemeyi en uygun adaylar ile yaparak çalışanların yeteneklerini en doğru şekilde değerlendirmekle kalmayıp, kariyer yolculuklarında onları doğru olanaklarla  buluşturma fırsatı sağlar. 

bottom of page